Wilma

Hej! Jag är en tjej som är född 1998, jag är glad, målinriktad, en tjej som vet vad hon vill och lite halvtokig, jag är en väldigt velig person och har väldigt svårt för att bestämma mig. Sen har jag mitt lilla humör också ;) Jag älskar mina vänner, familj och mina ponnys. Jag har även en stor fobi för grodor.
 
Jag har två egna ponnys, Dollar min lilla B-ponny som jag har haft sen jag var 7. Han är en otroligt söt liten sak och han älskar att busa. Han är en korsning av shetlandsponny och welsh och är bara 120 i mkh så därför är jag tyvärr för stor för honom nu. Jag har även en D-ponny som heter Riverboy Run men kallas för Roffe, han har jag inte alls haft lika länge utan han fick jag sommaren 2012. Han är en hollänsk ridponny och är 7 år. Ni kommer få följa med oss på träningar och tävlingar tillsammans och vi satsar på både hopnningen och dressyren! Världens bästa hästar har jag med ett annat ord! Hoppas ni stannar, något mer ni undrar? Maila: [email protected] eller [email protected], annars kommenterar ni bara på bloggen. Ni hittar mig också på min egna blogg: http://wilmafur.blogg.se och på instagram @wilmaafur :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0