Klara

Hejsan Hoppsan! Jag är en glad, äventyrlig och söt tjej som är född 1998. Jag älskar att rida och vara i stallet, mina vänner betyder också väldigt mycket för mig speciellt min bästa kompis Wilma som jag har bloggen tillsammans med.
 
Jag har två medryttarponnys, Afrodite och Rollexia som ni kommer få höra en hel del om här på bloggen. Afrodite är en New Forest ponny men ser mer ut som en Welsh ponny faktiskt. Hon är en liten C- ponny och henne rider jag till störst del. Afrodite är född 2009 men väldigt duktig för sin ålder och vi utvecklas hela tiden. Rollexia är en maxad C- ponny som jag också rider på, hon är en Connemara. Jag hoppas att vi i framtiden även ska komma ut på tävlingar, jag tycker att dressyren är helt okej men det är hopnningen jag brinner för! Hoppas att ni stannar och tipsa gärna andra om våran blogg! Vill ni nå mig eller oss? Ni kan maila [email protected] eller [email protected]. Jag har också en blogg som heter http://klaramedk.blogg.se och instagram: @klaaralundh
 

Kommentarer
Postat av: Tabitha Nordgren

Coola färger och kreativ header med jätte fina ponnysar! :) En super blogg :D

2012-08-18 @ 21:31:49
URL: http://stallmupparna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0