Anledning

Hej gottfolk! Jag bara älskar statistiken<3 yummie! Men idag iallafall ska Wilma åka iväg och träna med sin häst för Lasse + att hennes internet inte funkar, så idag underhåller jag bloggen :D
 
För att våran blogg ska bli ännu bättre, har ni några förslag på vad vi kan göra? Det är ju faktiskt ni som läser bloggen. Och sen för dom som inte vet har jag en blogg brevid denna bloggen som jag och själv, samma sak med Wilma. Min blogg hittar ni HÄR och Wilmas blogg hittar ni HÄR
 
Idag är väl en ''vila upp sig dag'' för imorgon börjar skolan (buhu). Ny årskurs nya elever och sånt, jaja det kommer bli fine :) Men nu ska jag gå och göra färdigt mitt s..... ja vad kan det vara?? Det får ni veta snart! Kram.
Bara jag som märkt att min bästa vän sitter på nästan alla ''typical hästmänniska''? Cool ;D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0